"Największym zwycięstwem jest to,

które odnosimy nad nami samymi."

                   Tadeusz Kościuszko

 

Aktualna data i czas

 

 

Obiady szkolne 2021/2022 PDF Drukuj Email

KORZYSTANIE ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

Od roku szkolnego 2021/2022 wprowadzony zostanie nowy system do obsługi korzystania ze szkolnych obiadów. Platforma do obsługi systemu rozliczeniowego dostępna będzie w module E-Rodzic pod adresem https://bialystokzsps1.loca.pl

Ponadto uczeń korzystający z obiadów musi posiadać kartę magnetyczną uprawniającą do pobrania obiadu. Koszt karty jednorazowo 9,00 zl - wpłata i pobranie karty u intendenta.

Obiady będą wydawane od 13 września.

Wpłaty na obiady należy dokonać po uprzednim złożeniu "Karty zgłoszenia na obiady" do dnia 10 września 2021r. w kwocie  54,60 zł

na numer konta:45 1240 1154 1111 0010 3577 5109 Bank Pekao SA

W tytule przelewu podajemy: - imię i nazwisko ucznia, klasę; opłata za obiady -miesiąc…, np. wrzesień 2021.;

W przypadku opłaty za więcej niż jedno dziecko, w tytule należy wpisać każde dziecko osobno.

PLIKI DO POBRANIA:

KARTA ZGŁOSZENIA

REZYGNACJA Z OBIADÓW

 
Medal Dilligentiae 2021 PDF Drukuj Email

1 września 2021 roku podczas uroczystej inauguracji nowego roku szkolnego 2021/2022  wręczone zostały medale ,,Diligentiae - za pilność". Medal otrzymuje uczeń, który dążył do zdobywania wiedzy, przejawiał aktywność społeczną, dbał o rozwój własnej osobowości oraz nauczyciel, który swoją postawą, kreatywnością, umiejętnym towarzyszeniem w procesie uczenia się i samowychowania był Mistrzem dla Ucznia. W roku 2021 Medale „Diligentiae – za pilność” otrzymały: uczennica Maria Gierałtowska oraz  nauczyciel Pani Monika Markowska. Gratulujemy serdecznie.


 
Zebrania z rodzicami - wrzesień 2021 PDF Drukuj Email

Zapraszamy Rodziców na pierwsze zebrania. Poniżej przedstawiamy harmonogram.

Lp

klasa

wychowawca

dzień, godz, sala

1

1A

Agnieszka Kozioł

06.09.2021, 17:00, s. 209

2

1B

Marta Wilczko

07.09.2021, 17:00, s. 211

3

1C

Ewa Gutowska

07.09.2021, 17:00, s.207

4

2A

Agnieszka Malinowska

06.09.2021, 17.00, s. 211

5

2B

Ewa Jadczak

07.09.2021, 17:.00, s.209

6

2C

Marta Kluczyk

07.09.2021, 17:00, s.208

7

3A

Marzena Dęby

06.09.2021, 17:00, s. 207

8

3B

Magdalena Kołodzin

06.09.2021, 17:00, s. 208

9

3C

Grażyna Durek

06.09.2021, g. 17.00, s. 210

10

4A

Izabela Kardasz

08.09.2021, 16,15, s.111

11

4B

Aneta Godlewska

08.09.2021, 16:15, s. 206

12

4C

Beata Surmacewicz

09.09.2021, 17.40  s. 110

13

5A

Agnieszka Baranowska

09.09.2021, 17:30, s. 205

14

5B

Agnieszka Matukiewicz

06.09.2021, 17:00, s.205

15

5C

Beata Jatel

07.09.2021, 17.15, s.206

16

6A

Ewa Pawłowska

07.09.2021, 17:30, s.111

17

7A

Julita Wasilewska

7.09.2021, 16.30, s. 110

18

7B

Joanna Derkowska

06.09.2021, 16.30, s 108

19

7C

Monika Markowska

09.09.2021, 17:00, s. 206

20

7D

Kamil Komorowski

08.09.2021, 17:10, s. 107

21

7E

Edyta Klimuszko

08.09.2021, 17:00, s. 106

22

8A

Patrycja Łukaszewicz

09.09.2021, 17:00, s.107

23

8B

Silwon Katarzyna

09.09.2021, 17:30 s. 106

24

8C

Dorota Skorupska

7.09.2021, 17.10 s. 108

25

8D

Justyna Czerepska

06.09.2021, 17.05 s. 109

 
Szczepienia uczniów PDF Drukuj Email

Informacje dotyczące zorganizowania akcji szczepień uczniów, którzy ukończyli 12 lat zostały wysłane poprzez dziennik elektroniczny do rodziców klas 6, 7 i 8.

Link do materiałów informacyjnych

Szczepienia uczniów - materiały informacyjne

Poniżej linki do informacji przekazanych przez MEiN

1. List Ministra Zdrowia do dyrektorów szkół, nauczycieli, rodziców w sprawie szczepień nastolatków

2. Deklaracja na szczepienia

3. Kwestionariusz wstępnego wywiadu przesiewowego przed szczepieniem osoby niepełnoletniej przeciw COVID-19

4. Szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat – informacje dla szkół i placówek – plakat informacyjny

5. Organizacja szczepień – informacja dla dyrektorów szkół i placówek – komunikat MEiN

6. Organizacja szczepień – informacja dla dyrektorów szkół i placówek – materiały informacyjne

7. Szczepienia uczniów w wieku 12-18 lat – rekomendacje dla rodziców – plakat informacyjny

 
Białostocka Komunikacja Miejska PDF Drukuj Email

INFORMACJA DLA RODZICÓW I UCZNIÓW

NA TEMAT ZASAD KORZYSTANIA

Z BEZPŁATNYCH PRZEJAZDÓW AUTOBUSAMI BIAŁOSTOCKIEJ KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ

 

pobierz plik

 
Zajęcia wspomagające w roku szkolnym 2021/2022 PDF Drukuj Email

ZAJĘCIA WSPOMAGAJĄCE

W naszej szkole zorganizowane są zajęcia wspomagające dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi po okresie pandemii. Prosimy o zgłoszenie chętnych uczniów z klas 5-7 poprzez dziennik elektroniczny do nauczycieli uczących. Prosimy o zgłoszenie takich uczniów, którzy zdecydowanie tego potrzebują. Nauczyciele uczący pomogą Państwu podjąć decyzję, czy dane dziecko powinno na takie zajęcia się zgłosić. Na Państwa wnioski czekamy do 3 września, aby od 6 września zajęcia mogły już być realizowane. Zajęcia będą trwały do 22 grudnia 2021. Poprzez dziennik elektroniczny wysłaliśmy wiadomość, z których przedmiotów, w które dni, godziny i z jakimi nauczycielami te zajęcia będą odbywały się. W razie pytań prosimy o kontakt z nauczycielami uczącymi lub wychowawcami. O sposobie organizacji zajęć wspomagających dla klas 8 poinformują wychowawcy.

 
Nowy rok szkolny 2021/2022 PDF Drukuj Email

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022

1 WRZEŚNIA 2021

 

godz. 9.00

Zbiórka na placu apelowym.

Uczniowie z wychowawcami pójdą do sal wejściem obok sali gimnastycznej

Klasa

sala

1A

209

1B

211

1C

207

3B

208

3C

210

Uczniowie wchodzą wejściem głównym bezpośrednio do swoich sal.

Klasa

sala

4A

111

4B

109

4C

110

5A

205

5C

206

7B

108

7D

107

8B 106

godz. 11.00

Zbiórka na placu apelowym.

Uczniowie z wychowawcami pójdą do sal wejściem obok sali gimnastycznej

Klasa

sala

2A

211

2B

209

2C

208

3A

207

Uczniowie wchodzą wejściem głównym bezpośrednio do swoich sal.

Klasa

sala

5B

205

6A

111

7A

110

7C 206

7E

106

8A

107

8C

108
8D

109

 
mLegitymacja PDF Drukuj Email

Rodzice, którzy są zainteresowani uzyskaniem mLegitymacji dla ucznia prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronach www:

https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna

oraz

https://ose.gov.pl/mlegitymacja

Szkoła ma już podpisane porozumienie, należy więc przesłać zdjęcie twarzy oraz zdjęcie pierwszej strony legitymacji papierowej na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Akceptowane formaty zdjęć: JPG, JPEG. Maksymalny rozmiar zdjęcia 5MB. Po przesłaniu zdjęcia i zarejestrowaniu w systemie odesłany zostanie kod do aktywacji mLegitymacji.

Do używania mLegitymacji należy zainstalować aplikację mObywatel.

 
Spotkanie adaptacyjne klas 1 2021/2022 PDF Drukuj Email

Spotkania adaptacyjne uczniów klas pierwszych z wychowawcami odbędą się według następującego harmonogramu:

klasa 1 A - wychowawczyni p. Agnieszka Kozioł spotyka się w dniu 27 sierpnia 2021 o godz. 10.00 - 10.45

klasa 1 B - wychowawczyni p. Marta Wilczko spotyka się w dniu 27 sierpnia 2021 o godz. 11.00 - 11.45

klasa 1 C - wychowawczyni p. Ewa Gutowska spotyka się w dniu 27 sierpnia 2021 o godz. 12.00 - 12.45

Prosimy, aby dziecko przyszło z jednym rodzicem, bez rodzeństwa. Wejście do szkoły od strony placu apelowego.

Jeżeli będą zmiany w organizacji spotkania adaptacyjnego będziemy Państwa informować na stronie szkoły.

Wyprawka klasy 1A TUTAJ

Wyprawka klasy 1B TUTAJ

Wyprawka klasy 1C TUTAJ

Prosimy o wypełnienie formularza online dotyczącego deklaracji udziału dziecka w lekcji religii oraz do opieki świetlicowej, jeżeli taka potrzeba istnieje.
W przypadku ograniczeń pierwszeństwo w przyjęciu do świetlicy będą miały dzieci rodziców oboje pracujących. KLIKNIJ TUTAJ

Podczas spotkania poprosimy Państwa o wypełnienie papierowej wersji formularza.

W związku z korzystaniem z usługi Google G Suite dla szkół prosimy również o dostarczenie zgody na założenie konta dziecku w domenie sp16.bialystok.pl. G Suite jest to platforma wykorzystywana w naszej szkole do nauki zdalnej. W linku jest załączony formularz zgody. Proszę wydrukować, podpisać i odesłać scan podpisanego dokumentu na adres email szkoły lub przynieść formularz do szkoły. Po zebraniu formularzy założymy konta. Jeżeli nie ma możliwości wydrukowania, można napisać odręcznie zgodę w takim sformułowaniu jak jest na dokumencie i przesłać zdjęcie takiej zgody. Druk jest dostępny również w sekretariacie i można go uzupełnić na miejscu.

Link do regulaminu: TUTAJ

Link do zgody: TUTAJ

 
Wyniki E8 2020-2021 PDF Drukuj Email

Efekty egzaminu ósmoklasisty 2020/2021 są już dostępne.  Uczniowie logują się na stronie wyniki.edu.pl, gdzie mają wgląd do indywidualnych wyników.

Wyniki szkoły są następujące:

język polski - 75,44%

matematyka - 75,11%

język angielski - 88,98%

język rosyjski - 100%

 

ZAJMUJEMY II MIEJSCE W MIEŚCIE BIAŁYSTOK WŚRÓD SZKÓŁ PUBLICZNYCH!!!

Wyniki wszystkich szkół można przeanalizować TUTAJ

 

Gratulujemy wysokich wyników!!!

 
Podziękowanie Pani Lucynie Łukjan PDF Drukuj Email

Społeczność szkolna składa serdeczne podziękowania Pani Lucynie Łukjan za 42 lata pracy, w tym 40 lat pracy w SP 16. W związku z odejściem na emeryturę, składamy życzenia wszelkiej pomyślności, spełnienia marzeń, radości i samych dobrych dni na nowym etapie życia. Niech wspomnienia dodają sił, a nowe perspektywy wzmacniają każdego dnia.

 
Koniec roku szkolnego 2020/2021 PDF Drukuj Email

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

Drodzy Uczniowie, kolejny rok za Wami. Pokonaliście trudności i zakończyliście rok szkolny z bardzo wysokimi wyniki. Średnia szkoły 5,12. 80% uczniów z klas 4-8 otrzymało świadectwa  z biało-czerwonym paskiem, czyli z wyróżnieniem. Życzymy wspaniałych wakacji - przygód, przyjaźni, niezapomnianych wrażeń!!!

Klasy trzecie zapraszają na część artystyczną.

Proszę kliknąć na obrazek

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 16